IDM icon
Internet Download Manager
Iran's Official Representative

 

نمایندگی رسمی اینترنت دانلود منیجر

صفحه نخست  دانلود  خرید آی دی ام  درباره ما - تماس با ما
   
  خبرهای جدید سایت و نرم افزار اینترنت دانلود منیجر
  برای مشاهده تاریخچه تغییرات IDM اینجا کلیک کنید



ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به اطلاع میرسانیم تخفیف ویژه نوروزی از هم اکنون آغاز شد.

با مراجعه به صفحه خرید از این تخفیف ویژه استفاده نمایید تا با خرید لایسنس اورجینال مادام العمر از استفاده از نرم افزار اصلی لذت ببرید!

 


 تاریخ: 2016 ,Mar 15

قابل توجه مشترکان و همکاران گرامی

مشکل دسترسی سایت اصلی برطرف شده و اکنون در دسترس کاربران ایرانی میباشد.

لطفا در صورت بروز مشکلی از طریق صفحه تماس با ما اطلاع دهید.


 تاریخ: 2016 ,Feb 22

رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت عرض میکنیم.

مدیریت نمایندگی رسمی اینترنت دانلود منیجر


 تاریخ: 2015 ,Dec 10

السلام علی الحسین

و علی علی بن الحسین
و علی اولاد الحسین

و علی اصحاب الحسین


 تاریخ: 2015 ,Oct 22

ضمن تبریک عید سعید قربان

به اطلاع مشریان گرامی میرساند به همین مناسبت تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است. از همه مشتریان گرامی دعوت میکنیم از این فرصت جهت خرید لایسنس مادام العمر اینترنت دانلود منیجر استفاده نمایند.

 

با تشکر

مدیریت نمایندگی انحصاری اینترنت دانلود منیجر


 تاریخ: 2015 ,Sep 24

ضمن تبریک عید سعید فطر به اطلاع میرساند به همین مناسبت تخفیفی در نظر گرفته شده است.

جهت استفاده از این فرصت هم اکنون به صفحه خرید مراجعه نمایید:

صفحه خرید

با تشکر

مدیریت نمایندگی رسمی اینترنت دانلود منیجر


 تاریخ: 2015 ,Jul 18

ضمن تبریک مبعث رسول اکرم (ص) به همه کاربران عزیز

به همین مناسبت تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است. از شما دعوت مینماییم از این فرصت برای خرید لایسنس مادام العمر اینترنت دانلود منیجر استفاده نمایید.

با تشکر

مدیریت نمایندگی اینترنت دانلود منیجر


 تاریخ: 2015 ,May 14

چو خورشید تابان میان هوا
نشسته برو شاه فرمان روا

جهان انجمن شد بر آن تخت او
شگفتی فرو مانده از بخت او

به جمشید بر گوهر افشاندند
مر آن روز را روز نو خواندند

سر سال نو هرمز فرودین
برآسوده از رنج روی زمین

"فردوسی"

با تبریک فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی خدمت همه کاربران گرامی

به همین مناسبت تخفیف ویژه فروش لایسنس اینترنت دانلود منیجر آغاز شد.

برای اولین بار تخفیفهای استثنایی برای خرید دو یا سه سریال در نظر گرفته شده است. از شما کاربر عزیز دعوت میکنیم از این فرصت استفاده نموده و با خرید لایسنس مادام العمر آی دی ام برای همیشه از داشتن نسخه اصلی این نرم افزار محبوب بهره مند شوید.

شما میتوانید در یک خرید برای چند کاربر سریال خریداری نمایید. هر سریال به نام و ایمیل صاحب آن صادر میگردد. بنابراین میتوانید چند سریال برای کامپیوترهای خودتان و یا اینکه همراه دوستان و آشنایان چند سریال به نام هر نفر ولی با همان میزان تخفیف خریداری نمایید! برای ملاحظه شرایط و خرید آنی سریال به صفحه خرید مراجعه فرمایید.

برای همه ایرانیان سال خوش همراه با آرامش و پیشرفت و موفقیت آرزومندیم

مدیریت نمایندگی اینترنت دانلود منیجر


 تاریخ: 2015 ,Mar 14

قابل توجه مشتریان و همکاران گرامی:

نسخه هایی از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر که تحت عنوان "دانلودر پیشرفته" یا “AdvanceDownloader” به جای نسخه اصلی یا اوریجینال منتشر شده است به هیچ عنوان اصل نبوده و تقلبی با سریال جعلی میباشد. این نسخه ها که توسط یک شرکت منتشر کننده نسخه های کرک شده انواع نرم افزار انتشار یافته، چه با هولوگرام چه بدون آن دارای اصالت نمیباشند. همچنین در این مورد در سایت اصلی هم اخطار داده شده که میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

 

بنابراین اگر قصد خرید لایسنس اصلی را دارید جداً از خرید این بسته خودداری کنید. کاربرانی که با خلوص نیت این نسخه ها را تهیه کرده و مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گرفته اند بایستی با مراجعه به فروشنده و تذکر در این مورد درخواست برگشت مبلغ خود را بنمایند.

یادآوری میشود نسخه های اصل و اوریجینال آی دی ام فقط از طریق نمایندگی بدون واسطه بفروش میرسد. شما کاربر عزیز باید بتوانید سریال اصلی خریداری شده را در نسخه IDM که در سایت اصلی موجود است وارد کرده و از آن استفاده کنید. برای وارد کردن سریال به نرم افزار نیاز به دریافت نسخه یا ورژن خاصی نیست (چه از روی سی دی چه لینک دانلود خاص). همواره سریال خریداری شده و نسخه های جدید آی دی ام را فقط از سایت اصلی از طریق لینک زیر دریافت و نصب نمایید:

http://internetdownloadmanager.com/download.html

 

از کاربران گرامی خواهشمندیم در صورت برخورد با موارد مشکوک فروش نسخه های تقلبی یا سریال تقلبی نرم افزار آی دی ام سریعا از طریق صفحه تماس با ما به نمایندگی اطلاع دهند تا پس از بررسی، اطلاع رسانی شده و جلوی فعالیت افراد سودجو گرفته شود. سایت www.downloadmanager.ir نماینده رسمی نرم افزار اینترنت دانلود منیجر در ایران میباشد.

با تشکر از توجه شما لطفا سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را از ما دریغ نکنید. مشتاقانه منتظر دریافت نظرات کاربران، مشتریان و به طور کلی همه کاربران عزیز نرم افزار محبوب اینترنت دانلود منیجر میباشیم.

 

مدیریت نمایندگی اینترنت دانلود منیجر در ایران

 


 تاریخ: 2015 ,Jan 25

اخیرا یک سایت اقدام به فروش نسخه تقلبی نرم افزار اینترنت دانلود منیجر با عنوان "اورجینال" و قابلیت آپدیت رایگان نموده است. سی دی های پخش شده توسط این سایت دارای نسخه کرک شده ای است که به همراه سریال FAKE میباشد و به هیچ عنوان اصل نمیباشد. بدینوسیله به همه مشتریان گرامی که با هدف استفاده از نرم افزار اورجینال قصد خرید آن را دارند یادآوری مینماییم که با دریایت نسبت به خرید اقدام کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نگردند. 

این سایت به عنوان تنها نمایندگی رسمی Internet donwload Manafer در ایران فعالیت رسمی دارد و هیچ عامل فروشی در هیچ کجای ایران ندارد. تولید بسته همراه با سی دی توسط نمایندگی ارائه نمیگردد و لایسنس فقط به صورت الکترونیکی بفروش میرسد.

همچنین مشتریان گرامی همواره میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطمینان از خرید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان نمایندگی در ارتباط باشند:

تماس با ما

 


 تاریخ: 2015 ,Jan 18
Powered by CuteNews

 
  (آرشیو کل خبرها)  
     

تماس با ما درباره ما
نمایندگی رسمی اینترنت دانلود منیجر در ایران ©