IDM icon
Internet Download Manager
Iran's Official Representative

 

نمایندگی رسمی اینترنت دانلود منیجر

صفحه نخست  دانلود  خرید آی دی ام  درباره ما - تماس با ما
   
  خبرهای جدید سایت و نرم افزار اینترنت دانلود منیجر
  برای مشاهده تاریخچه تغییرات IDM اینجا کلیک کنید



با توجه به درخواستهای شما مشتریان عزیز برای در دسترس گذاشتن حساب بانک سامان، شماره حساب 1-1201150-800-831 بانک سامان از امروز در اختیار شماست.

امیدواریم بتوانید با استفاده از نظرات و انتقادات شما هر روز سرویس بهتری نسبت به روز قبل ارائه کنیم!

لطفا برای خرید اینترنت دانلود منیجر به لینک زیر رجوع کنید:

http://www.downloadmanager.ir/buy


 تاریخ: 2010 ,Sep 18

به علت مشکلات فراوانی که حساب بانک سپه ایجاد کرده است و به روز نشدن آنی آن (تاخییر در آپدیت کردن صورتحساب تا 48 ساعت)، حساب بانک سپه از لیست حسابها حذف شد.

به زودی حسابهای سامان و بانک شهر نیز اضافه خواهد شد. امیدواریم هر چه زودتر سیستم پرداخت الکترونیک ما آماده به فعالیت شود تا خرید محصول توسط مشتریان با سرعت و آسودگی بیشتری انجام شود.


 تاریخ: 2010 ,Aug 28

 
 
بسیاری از کاربران محترم بعد از خرید سی دی های برنامه موجود در بازار ایران (اعم از انواع و اقسام کینگها و پکهای نرم افزارهای تقلبی) به ما مراجعه کرده و معترض هستند که نرم افزار آنها از کار افتاده است. در اینجا لازم به ذکر میدانیم که سی دی های این چنینی موجود در بازار ایران همگی تقلبی بوده و با توجه به قانون جرائم رایانه ای {ماده ز-بند 4:  تشویق وترغیب به نقض حقوق مالکیت معنوی ( ماده 1 قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزار های رایانه ای وماده 74 قانون تجارت الکترونیکی)} عمل خلاف قانون میباشد.
در اینجا به این دسته از کاربران گرامی توضیح میدهیم که نسخه های اصلی و اورجینال اینترنت دانلود منیجر فقط و فقط از طریق سایت نمایندگی رسمی در ایران (این وبسایت) توزیع میگردد. سریال نامبر (لایسنس یا کد رجیستر) اورجینال IDM هرگز باطل نمیگردد (غیر از حالت به اشتراک گذاری لایسنس با دیگران). شما با خرید سریال اصلی، در واقع تمامی نسخه های جدیدی که در آینده منتشر میشوند را نیز خریداری کرده اید و از پشتیبانی نامحدود ما نیز برخوردار میگردید.
 
به شما دوست عزیز اکیدا توصیه میکنیم از خرید سی دی های پک نرم افزاری خودداری کنید. جدای اینکه اینکار باعث نقض حقوق معنوی تولید کننده نرم افزار میباشد، این سی دی ها آلوده به انواع و اقسام ویروسها و نرم افزارهای مخربی هستند که باعث بی ثباتی و کارکرد نادرست سیستم شما میگردند و امنیت محیط سیستم عامل را به شدت کاهش میدهند.
 
خواهشمندیم اگر سوال یا پیشنهادی در این زمینه دارید، از طریق صفحه تماس با ما، آن را با ما در میان گذارید.
 
برای مشاهده نحوه خرید نسخه اصلی آی دی ام، لطفا صفحه خرید را ملاحظه فرمایید.
 
با تشکر از توجه شما،
مدیریت سایت نمایندگی اینترنت دانلود منیجر


 تاریخ: 2010 ,Aug 19

متاسفانه به دلیل بالا رفتن روزانه قیمت دلار در بازار تهران، به زودی ناچار خواهیم شد قیمت فروش اینترنت دانلود منیجر را افزایش دهیم. هرچند این افزایش جزئی خواهد بود اما نمایندگی اینترنت دانلود منیجر همه سعی و تلاش خود را برای جلوگیری از همین افزایش جزئی نموده است.
بنابراین بالاجبار و دل چرکین به زودی اقدام به افزایش قیمت خواهیم نمود.

با تشکر
مدیریت نمایندگی اینترنت دانلود منیجر


 تاریخ: 2010 ,Jun 07

در چند روز اخیر فرم پرداخت سایت با مشکلاتی روبرو شد که اکنون رفع شده است. شما میتوانید پس از پرداخت بانکی با رجوع به لینک فرم پرداخت، فرم را تکمیل کنید تا در اسرع وقت سریال اینترنت دانلود منیجر ارسال گردد.
از دوستانی که چند روز اخیر با مشکل مواجه شده اند صمیمانه عذر خواهی میکنیم.


 تاریخ: 2010 ,Jun 01

نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر ورژن 5.19 Build 3 انتشار یافت. قابلیتهای جدید این نسخه عبارتند از:

- بهتر شدن هماهنگی با ویندوز 7
- اصلاح باگها

کاربران اینترنت دانلود منیجر با استفاده از گزینه به روزرسانی میتوانند از آخرین نسخه بهره ببرند. کاربران آی دی ام برای آپدیت نسخه های جدید مبلغی پرداخت نمیکنند.


 تاریخ: 2010 ,May 29

با توجه به ترافیک بالای سایت، جهت بازدهی بهتر و سرعت بیشتر این سایت به سرورهای جدید انتقال پیدا خواهد کرد. ممکن است در 24 ساعت آینده لود شدن سایت با مشکل مواجه شود. برای پیگیری خرید، سوالات و مشکلات فعلا میتوانید از طریق ایمیل idman_iran@yahoo.com با ما در ارتباط باشید.


 تاریخ: 2010 ,May 16

نسخه 5.19 آی دی ام که به زودی منتشر خواهد شد قادر است در میان متن انتخاب شده شما از یک صفحه وب، لینکهای دانلود را پیدا کند و با نمایش یک پنل کوچک در کنار آن (مانند پنل پلیرهای آنلاین) آنها را برای دانلود آماده کند.
فرض کنید که با مراجعه به صفحه یک فروم، لینکهای بسیار زیادی در مقابل شما قرار میگیرد. اما شما فقط مایل هستید لینکهای موجود در یک قسمت مثلا فقط یک پست را دانلود کنید. با استفاده از این قابلیت جدید اینترنت دانلود منیجر قادر خواهد بود تنها با انتخاب (های لایت) آن قسمت متن لینکهای دانلود را مستقیما وارد لیست دانلود خود کنید.
نسخه جدید آی دی ام به محض منتشر شدن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران آی دی ام برای نسخه های جدید مبلغی پرداخت نمیکنند.
اگر تا کنون اقدام به خریداری سریال اصلی اینترنت دانلود منیجر هم اکنون اقدام کنید تا از نسخه جدید آی دی ام لذت ببرید!


برای خرید اینترنت دانلود منیجر اینجا را کلیک کنید


 تاریخ: 2010 ,Apr 24

بخش خبرهای جدید راه اندازی شد. شما در این بخش خبرهای جدید نسخه های جدید، نسخه های جدید فایل ترجمه و خبرهای مربوط به سایت و نرم افزار را مشاهده خواهید کرد.
همچنین میتوانید با کلیک روی RSS عنوان خبرهای جدید را در نرم افزار RSS Reader خود دریافت کنید.
امیدواریم با راه اندازی این بخش بتوانیم کاربران را در جریان جدیدترین خبرهای آی دی ام قرار دهیم.


 تاریخ: 2010 ,Apr 21
<< صفحه قبل | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | صفحه بعد >>
Powered by CuteNews

 
  (آرشیو کل خبرها)  
     

تماس با ما درباره ما
نمایندگی رسمی اینترنت دانلود منیجر در ایران ©