IDM icon
Internet Download Manager
Iran's Official Representative

 

نمایندگی رسمی اینترنت دانلود منیجر

صفحه نخست  دانلود  خرید آی دی ام  درباره ما - تماس با ما
   
  خبرهای جدید سایت و نرم افزار اینترنت دانلود منیجر
  برای مشاهده تاریخچه تغییرات IDM اینجا کلیک کنید



هشدار در مورد فروش نسخه های تقلبی اینترنت دانلود منیجر به جای اصل

قابل توجه مشتریان و همکاران گرامی:

نسخه هایی از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر که تحت عنوان "دانلودر پیشرفته" یا “AdvanceDownloader” به جای نسخه اصلی یا اوریجینال منتشر شده است به هیچ عنوان اصل نبوده و تقلبی با سریال جعلی میباشد. این نسخه ها که توسط یک شرکت منتشر کننده نسخه های کرک شده انواع نرم افزار انتشار یافته، چه با هولوگرام چه بدون آن دارای اصالت نمیباشند. همچنین در این مورد در سایت اصلی هم اخطار داده شده که میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

 

بنابراین اگر قصد خرید لایسنس اصلی را دارید جداً از خرید این بسته خودداری کنید. کاربرانی که با خلوص نیت این نسخه ها را تهیه کرده و مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گرفته اند بایستی با مراجعه به فروشنده و تذکر در این مورد درخواست برگشت مبلغ خود را بنمایند.

یادآوری میشود نسخه های اصل و اوریجینال آی دی ام فقط از طریق نمایندگی بدون واسطه بفروش میرسد. شما کاربر عزیز باید بتوانید سریال اصلی خریداری شده را در نسخه IDM که در سایت اصلی موجود است وارد کرده و از آن استفاده کنید. برای وارد کردن سریال به نرم افزار نیاز به دریافت نسخه یا ورژن خاصی نیست (چه از روی سی دی چه لینک دانلود خاص). همواره سریال خریداری شده و نسخه های جدید آی دی ام را فقط از سایت اصلی از طریق لینک زیر دریافت و نصب نمایید:

http://internetdownloadmanager.com/download.html

 

از کاربران گرامی خواهشمندیم در صورت برخورد با موارد مشکوک فروش نسخه های تقلبی یا سریال تقلبی نرم افزار آی دی ام سریعا از طریق صفحه تماس با ما به نمایندگی اطلاع دهند تا پس از بررسی، اطلاع رسانی شده و جلوی فعالیت افراد سودجو گرفته شود. سایت www.downloadmanager.ir نماینده رسمی نرم افزار اینترنت دانلود منیجر در ایران میباشد.

با تشکر از توجه شما لطفا سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را از ما دریغ نکنید. مشتاقانه منتظر دریافت نظرات کاربران، مشتریان و به طور کلی همه کاربران عزیز نرم افزار محبوب اینترنت دانلود منیجر میباشیم.

 

مدیریت نمایندگی اینترنت دانلود منیجر در ایران

 

تاریخ: 2015 ,Jan 25
نظرات: 2

 نظر توسط ali s در تاریخ 29/01/2015
با سلام خدمت مدریت محترم : <br />تخفیفهای بعدی شما از چه تاریخی شروع میشود ؟؟ <br />لطفآ اگر برای شما مقدور هست از طریق ایمیل اطلاع رسانی بفرمائید . <br />با سپاس و تشکر
 نظر توسط Nima در تاریخ 01/02/2015
ارسال نظر
نام: Remember me
ایمیل: (دلخواه)
نظر خود را اینجا وارد نمایید

کد امنیتی را وارد کنید

CAPTCHA, click to refresh

Powered by CuteNews

 
  (آرشیو کل خبرها)  
     

تماس با ما درباره ما
نمایندگی رسمی اینترنت دانلود منیجر در ایران ©